| | 01.07.2008 13:47 - Bu haber 15.114 kişi, Mynet Haber bugün 6.836.635 kişi tarafından okundu. Anneniz ne yediyse o'sunuz LONDRA(ANKA) - Hayvanlar üzerinde yapılan araştırmalar, hamileyken veya emzirirken annenin kötü beslenmesinin bebeklerde uzun süreli sağlık sorunlarına yol açabildiğini gösterdi.
İngiliz yayın kuruluşu BBC'ye göre, yağlı, işlenmiş yiyeceklerle beslenen sıçanların çocuklarının kan dolaşımında ve büyük organlarının çevresinde adolesan çağından bile yüksek oranlarda yağ bulunduğu kaydediliyor.
Royal Vetrinary College ve Wellcome Trust tarafından gerçekleştirilen ve uzmanlaşmış Journal of Physiology dergisinde yayınlanan çalışma, hayvanlar sağlıklı görünseler bile, diyabet riskinin yükseldiğini ortaya koydu.
Araştırmayı yürüten ekipten Dr. Stephanie Bayol'un, “hep ‘ne yerseniz o'sunuz' derdik, ama aslında ‘anneniz ne yediyse o'sunuz' demekte doğru olabilir” şeklinde konuştuğu kaydedildi.
| | |
| |
| Mynet Haber servisini kullanmak Kullanım Şartları'nı kabul etmek anlamına gelir. Web sitemizde yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Mynet haber yorum içeriklerini benimsememektedir. Yorumlardan Mynet veya www.mynet.com sorumlu tutulamaz. | |
|