Galeri
Yarisma
Erkek
Kadin
Teknoloji
Beyazperde
Kent Rehberi
Otomobil
Online Akademi
Arsiv 
Mynet haber bugün 4,304,091 kişi, bu haber 198 kişi tarafından okundu.
   
Sınırlı alkol tüketimi koruyucu

Sınırlı alkol tüketimi koruyucu

Güncelleme:05 Haziran 2008 12:01

LONDRA(ANKA)- İsveçli uzmanlar tarafından yürütülen bir araştırmanın düzenli olarak her akşam içilen az miktarda içkinin romatoid eklem iltihabı gelişimini yarıya yakın oranda önleyebileceğini ortaya koyduğu bildiriliyor.


İngiliz yayın kuruluşu BBC'ye göre, Karolinska Enstitüsü tarafından 2 bin 750 kişinin üzerinde yürütülen iki araştırmanın sonucunda, haftada beş kadeh şaraba denk miktarda içki içenler daha az içenlerle karşılaştırıldığında eklem iltihabı riskini yüzde 50 oranında azalttıkları bildiriliyor.


Buna rağmen eklem iltihabı uzmanları çok fazla içki içmenin bir çok sağlık problemine yakalanma riskini artırabileceği yönünde uyarıda bulundu.

Okuyucu Yorumları
Yorum girebilmek için kullanıcı girişi yapmalısınız.
Toplam 0 yorum
Mynet Aramada Günün Popülerleri: Kız Arkadaş | Sevgili | Beşiktaş | Nevaria | Partner
Diğer Sağlık Haberleri