Haber Mynet

LONDRA (ANKA) - Hamilelik sırasında annenin yüksek kalorili yiyeceklerle beslenmesi ve düzenli kahvaltı etmesinin erkek çocuğa sahip olma olasılığını artırabileceği bildirildi.
İngiliz yayın kuruluşu BBC'de yayınlanan haberde, Exeter Üniversitesi'nden konuyla ilgili bir araştırma yapıldığı ve sonucunda gelişmiş ülkelerde erkek bebek oranlarının düşüklüğünün, annelerin düşük kalorili dietlerle beslenme yönünde bir eğilime sahip olmasıyla ilişkili bulunduğu ifade edildi.
Araştırmada, ilk defa hamile kalan 740 kadının hamilelik öncesi ve hamileliğin ilk aşamalarındaki yemek yeme alışkanlıkları incelendi.
Exeter Üniversitesi ekibi tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, yüksek enerji içereren yiyecekler yiyen kadınların yüzde 56'sı erkek çocuğa sahip olurken, bu oranın düşük kalorili yiyeceklerle beslemen kadınlar arasında yüzde 45'de kaldığı belirlendi.
Avcı: Rüştü ağabeyiniz için oynayacaksınız!
2014 Dünya Kupası elemelerine Avusturya'da hazırlanan A Milli Takım, bu akşam Finlandiya ile karşılaşacak. Milli formayı son kez giyecek Rüştü'ye, takım arkadaşları veda partisi düzenledi.
Play-off tarih oldu!
Yayıncı kuruluş geçtiğimiz sezon uygulanan Play-Off sisteminin 2012-13'te de devam etmesini istedi. Ancak federasyon bu talebi reddetti. TFF, "Süper Lig 26 Ağustos'ta başlayacak ve 34 hafta sürecek" dedi.
Çalımbay'dan mesaj..!
Rıza Çalımbay'ın, Beşiktaş ile anlaştığı haberleri gündeme bomba gibi düştü ancak tecrübeli çalıştırıcıdan jet yalanlama geldi. Çıkan haberleri yalanlayan Çalımbay, siyah-beyazlı yöneticilere açık kapı bıraktı.