ABD'de uçak pistten çıktı: 5 yaralı

CHICAGO (İHA) - ABD'de pistten çıkan bir yolcu uçağının, 2 otomobile çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.

ABD'de Güneybatı Hava Yollarına ait bir yolcu uçağının inişe geçtiği sırada yerin kaygan olması nedeniyle pistten çıkarak 2 otomobile çarptığı ve kazada otomobillerde bulunan 3'ü çocuk 5 kişinin yaralandığı bildirildi. Yaralılardan 1'inin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu ifade edildi.

Reklam
Reklam

CNN televizyonunda görüntüleri yayınlanan uçak, yoğun kar yağışı altında Chicago Midway Havaalanı'na güçlükle indikten sonra karla kaplı zeminde kayarak 2 otomobile çarptı. Kazada uçaktaki yolculardan yaralanan olmazken uçağın burnu hasar gördü.

Kazadan hemen sonra itfaiye ve arama-kurtarma ekipleri, olay yerine sevk edildi. Uçakta 5'i mürettebat toplam 103 kişi olduğu belirtildi.

Haberin Devamı İçin Tıklayın