Bağdat'ta bombalar patladı: 2 ölü

BAĞDAT (İHA) - Irak'ın başkenti Bağdat'ta bir polis devriyesini hedef alan bombalı saldırılarda 2 Iraklı hayatını kaybetti.

Karrada bölgesinde 07.00 sıralarında meydana gelen ilk patlamada bir polis memuru hayatını kaybederken, diğer polislerin ve sivillerin olay yerinde toplandığı sırada ikinci bir bomba patladı. Burada da kimliğinden gazeteci olduğu anlaşılan bir sivil öldü.

Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın