Karaman'da babasıyla birlikte gittiği hastanede, "karnım acıktı" diyerek babasından 5 YTL aldıktan sonra ayrılan 19 yaşındaki gençten 6 gündür haber alınamıyor.
Atatürk Mahallesi'nde oturduklarını anlatan baba Ali Kayadibi, ağrıyan dişinden dolayı oğlu Salih ile birlikte Karaman Devlet Hastanesi'ne gittiklerini anlatarak, "Hastanede beklerken, oğlum karnının acıktığını ve bir şeyler yemek istediğini söyledi. Ben de kendisine 5 YTL verdim. O da parayı alınca ben karnımı doyururum ve oradan da eve giderim diyerek yanımdan ayrıldı. Ben hastanede işlerim bittikten sonra akşama doğru eve geldim, ancak oğlum eve gelmemiş. Gelir umuduyla biraz bekledikten sonra oğlumu aramaya başladık. Bu arada güvenlik güçlerine de bilgi verdik" dedi.
Kaybolan oğlundan 6 gündür haber alamadıklarını belirten baba Ali Kayadibi, oğlunun yerini bilen veya görenlerin insaniyet namına kendilerine bilgi vermelerini istedi.