Otoyolu kullanan yaya ağır yaralandı

İSTANBUL (İHA) - E-5 Karayolu Cevizlibağ mevkiinde, karşıya geçmek için üst geçit yerine otoyolu kullanan yaya, bir aracın çarpması sonucu ağır yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, saat 00.00 sıralarında meydana gelen olayda, karşıya geçmek için hemen yanındaki üst geçidi kullanmak yerine otoyolu tercih eden İbrahim Kaya'ya (46), Bakırköy istikametine gitmekte olan Mustafa Şahin yönetimindeki 34 ZVM 3703 plakalı otomobil çarptı. Kanlar içinde kalan Kaya'nın yardımına yoldan geçen diğer sürücüler koştu. Bu sırada tesadüfen yoldan geçen bir ambulans vatandaşlar tarafından durduruldu. Sağlık ekipleri, yaralı şahsa gerekli müdahaleyi yaptı. Sağlık durumunun ağır olduğu belirlenen İbrahim Kaya, İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Reklam
Reklam

Kazanın şokunu üzerinden atamayan ve eski milli sporcu olduğunu söyleyen sürücü Mustafa Şahin, ifadesi alınmak üzere karakola götürüldü. Şahin, uzun yıllar body yaptığını ifade etti.

Haberin Devamı İçin Tıklayın