Saddam davası haftaya ertelendi

BAĞDAT (İHA) - Saddam Hüseyin ve 6 arkadaşını "soykırım" iddiası ile yargılayan mahmenin başkanı bugünkü duruşmayı kapatarak, gelecek haftaya erteledi.
Mahkeme Başkanı Yargıç Muhammed el Oreibi el Khalifah, "Mahkeme 17 Ekim'e kadar duruşmalara ara verdi. Bugünkü duruşma kapanmıştır" derken erteleme sebebini belirtmedi.

Reklam
Reklam

Bugünkü duruşmada, Irak'taki 1988 Anfal kampanyası ile ilgili olarak 3 görgü şahidi dinlenildi. Anfal kampanyası sırasında 100 binden fazla Kürt'ün katledildiği iddia ediliyor.

Haberin Devamı İçin Tıklayın