Tevez: "Bırakın gideyim"

West Ham'ın Arjantinli yıldızı, Manchester'a gitmek için adeta yalvarıyor. Ancak Premier Lig'deki kurallara rağmen eğer Tevez transferi gerçekleştirilmek isteniyorsa, bunun direk iki kulüp arasında yapılması gerekiyor. Transfer gerçekleşirse 30 milyon euro bonservis bedeli ödeyecek olan Manchester, oyuncunun menajeri Kia Joorabchian'la değil, direk kulüple temasa geçmesi gerekiyor.

Reklam
Reklam

Tevez ise olası transferiyle ilgili şunları söyledi: "Benim için Manchester United mükemmel bir seçim olur, Sir Alex Ferguson'un takımının bir parçası olmak beni ne kadar heyecanlandırır bilemezsiniz. Hayalim İngiliz futbolunda bir idol olmak ve bunu artık gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum."

Tevez'in bonservisi 3 senedir West Ham'da ve İngiliz kulübü oyuncunun menajeri Joorabchian'la olan sözleşmelerini fesh etmiş durumda.

Yerinde duramayan Tevez sözlerini şöyle bitirdi: "Ben zorlukları başardığımda mutlu oluyorum. İngiltere'ye Premier Lig'i feth etmek için gittim. West Ham'la ilk aşamayı geçtim. Şimdi ikinci aşama için hazırım. Old trafford'da oynadığımız son maçta gol atmıştım. Taraftarın tepkisi çok hoşuma gitmişti. United'ın bir parçası olmak gerçekten müthiş birşey olurdu. İtalya'yı da düşünüyordum ama İngiltere'ye göre daha zor imkanlardı"

Reklam
Reklam

Kaynak: Goal.com

Haberin Devamı İçin Tıklayın