---
title: "Bursaspor Sakaryaspor'a acımadı "
date: "2007-02-25 18:24:00"
author: "site"
tags: "Güncel"
canonical_url: "https://haber.mynet.com/bursaspor-sakaryaspora-acimadi-110100325190"
original_url: "https://haber.mynet.com/bursaspor-sakaryaspora-acimadi-110100325190"
---
# Bursaspor Sakaryaspor'a acımadı 
Sakaryaspor, Turkcell Süper Ligi'nin 22. haftasında kendi sahasında Bursaspor'a 3-1 mağlup olarak ligde kalma yolunda yara aldı.
Adapazarı Atatürk Stadı'nda oynanan karşılaşmada Türkiye'ye örnek olacak görüntüler yaşandı. Bursaspor Kulübü'nün taraftar götürmeme kararına rağmen Sakaryaspor taraftarlarının daveti üzerine Adapazarı'na gelen yaklaşık 100 kişilik Yeşil-beyazlı taraftar, kale arkası tribününden karşılaşmayı izledi. Her iki takım taraftarları karşılaşma öncesi rakip takımları tribüne çağırarak alkışladı. Dostluk havasında başlayan karşılaşmayı Bursaspor Pancu ve Sinan'ın golleriyle 3-1 galip tamamladı. Sakaryaspor taraftarı, Bursaspor futbolcularını tribünlere çağırarak alkışlarla uğurladı.
Sakaryaspor Teknik Direktörü Şaban Yıldırım, karşılaşma sonrası düzenlediği basın toplantısında kaybettikleri için üzgün olduklarını belirterek şöyle konuştu: "Bugün gerçekten çok güzel bir atmosfer vardı. Bütün kulüplerin taraftar temsilcileri maçı kardeşçe izledi. Tüm taraftarlara teşekkür ediyorum. Maça gelince beklemediğimiz bir sonuç aldık. 1-1'den sonra çok baskı kurduk. Ancak kontrataktan bir gol yedik ve oyun planımız bozuldu. Üzgünüz" dedi.
Bursaspor Teknik Direktörü Engin İpekoğlu ise, 3 puanı hakettiklerini ifade ederek, "Sakaryaspor maçı benim açımdan zor bir maçtı. Futbol hayatıma profesyonel olarak Sakaryaspor'da başladım. Sakaryaspor formasıyla milli takıma yükseldim. Sakaryaspor'un ligdeki konumu itabarıyla zor bir maç olacağını biliyorduk. İlk yarı kaçırdığımız gol pozisyonları var. İkinci yarının ilk 15 dakikasında Sakaryaspor'un baskısı vardı. 10 kişi kaldık. Bu dakikadan sonra Sinan devreye girdi. İki gol atarak karşılaşmayı kazandık. Sakaryaspor ve Bursaspor seyircisine teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Bursasporlu golcü futbolcu Sinan Kaloğlu da güzel bir futbolla 3 puan kazandıklarını belirterek, "Zor bir maçtı, 3 puan kazandık. Ancak maçtan önce çok güzel bir atmosfer vardı. Centilmen Sakaryaspor seyircisi hem maç öncesi hem de maç sonu bizi alkışladı. Aslında böyle olması lazım" ifadelerini kullandı.
Yeşil-beyazlı futbolcu Volkan da, böyle bir sonucu beklemediklerini belirterek Sakarya'ya çekinerek geldiklerini söyledi. Bugün sonuç ve maçtan çok daha önemlisinin iki şehir arasında bir dostluk köprüsü atıldığını anlatan Volkan, şöyle konuştu: "Bundan sonra kavga dövüş olmasın. Maça iyi başladık, golü bulduk. Daha sonra beklemediğimiz anda gol yedik. İlk yarı böyle bitti. İkinci yarının 15-20 dakikasında Sakaryaspor'un baskısı vardı. 10 kişi kaldık. Oyuna Sinan girdi, büyük katkı sağladı. Goller attık. Bütün takım arkadaşlarımı kutluyorum"
Yeşil-beyazlı futbolcu Ömer Erdoğan ise, Sakaryaspor karşısında aldıkları 3 puanın çok önemli olduğunu belirterek "Kendimize 40 puan hedefi koyduk. Bir an önce bu hedefe ulaşmak istiyoruz. Haftaya kendi sahamızda Antalyaspor ile oynayacağız. O maçı da alıp rahatlamak ve stressiz maçlar oynamak istiyoruz" ifadelerini kullandı.  
Bursaspor'un tecrübeli kalecisi kaleci Ömer Çatkıç ise, mutlu olduklarını ifade ederek, çok önemli bir üç puan aldıklarını söyledi.
