---
title: "Hastaneye gidiyorum dedi, bir daha dönmedi"
date: "2009-04-17 13:53:00"
author: "site"
tags: "Güncel"
canonical_url: "https://haber.mynet.com/hastaneye-gidiyorum-dedi-bir-daha-donmedi-110100419856"
original_url: "https://haber.mynet.com/hastaneye-gidiyorum-dedi-bir-daha-donmedi-110100419856"
---
# Hastaneye gidiyorum dedi, bir daha dönmedi
BURSA (İHA) - Bursa'nın Orhangazi ilçesinde, "Hastaneye gidiyorum" diye evinden ayrılan bir genç kadın kayıplara karıştı.
Edinilen bilgiye göre, Muradiye Mahalesi Dervişbey Sokağı'nda ikamet eden Emine G, 9 Nisan günü saat 9.00'da "Hastaneye gidiyorum" diye evinden ayrıldı. Emine G (35) bir daha geri dönmedi. Genç kadının kocası İbrahim G. (35), resmi nikahlı eşi Emine G'nin 6 hayatından endişe ettiğini söyledi. Olayla ilgili tahkikat devam ediyor.
