---
title: "Hindistan'da, 2 ayrılıkçı öldürüldü"
date: "2005-04-25 21:37:00"
author: "site"
tags: "Dünya"
canonical_url: "https://haber.mynet.com/hindistanda-2-ayrilikci-olduruldu-110100183161"
original_url: "https://haber.mynet.com/hindistanda-2-ayrilikci-olduruldu-110100183161"
---
# Hindistan'da, 2 ayrılıkçı öldürüldü
YENİ DELHİ (İHA) - Hindistan'da, Keşmir'in bağımsızlığı için mücadele eden ayrılıkçı gruba üye 2 kişi öldürüldü.
Hindistan basınının, polis kaynaklarına dayandırdığı haberinde, Keşmir'in bağımsızlığı için savaşan Lashker-e-Taiba grubu üyesi 2 kişi, polis tarafından ölü ele geçirildi.  
1989'dan beri Hindistan işgaline karşı savaşan Lashker-e-Taiba örgütü, Keşmir'deki ayrılıkçı grupların en etkinlerinden biri olarak kabul ediliyor.
Söz konusu örgüt, 2001'deki 15 kişinin ölümüyle sonuçlanan Hindistan Parlamentosu baskınının sorumlusu olarak ilan edilmişti.
