---
title: "Şahinbey Belediyesi'nden 3 yılda 4 sağlık ocağı"
date: "2007-07-23 12:48:00"
author: "site"
tags: "Güncel"
canonical_url: "https://haber.mynet.com/sahinbey-belediyesinden-3-yilda-4-saglik-ocagi-110100320081"
original_url: "https://haber.mynet.com/sahinbey-belediyesinden-3-yilda-4-saglik-ocagi-110100320081"
---
# Şahinbey Belediyesi'nden 3 yılda 4 sağlık ocağı
GAZİANTEP (İHA) - Gaziantep merkez ilçe Şahinbey Belediye Başkanı Ömer Can, sağlık alanında büyük yatırımlar yaptıklarını söyledi.
Can, yaptığı açıklamada, 3 yıllık görev sürelerinde 4 sağlık ocağını faaliyete geçirdiklerini ve 8 sağlık ocağı yerini de İl Sağlık Müdürlüğü'ne tahsis ettiklerini belirtti. Can, "Önceki 15 yıllık sürede Şahinbey ilçesinde 5 sağlık ocağı faaliyete geçirilmiş. 3 yıllık kendi dönemimizde ise 4 sağlık ocağını faaliyete geçirdik. Her alanda olduğu gibi sağlık alanında da bizim 3 yılımız geçmiş dönemin 15 yılına bedel oldu. Kürşad Tüzmen ve Mehmet Tekerlek Sosyal Tesisleri, Vatan Sağlık Merkezi ve Şehitler  
Sosyal Tesisi'nde olmak üzere 4 sağlık ocağı, halkımızın hizmetine sunuldu" dedi.
Şahinbey ilçe genelinde bölgeye hitap edecek şekilde hizmet etmesi düşünülen 8 sağlık ocağı yerinin de İl Sağlık Müdürlüğü'ne tahsis edildiğini kaydeden Can, bu yerlerin tamamlanmasıyla birlikte Şahinbey'de 17 sağlık ocağı olacağını ve böylelikle küçük çaplı hastalıklarda hastanelerde yığılma yaşanmayacağını ifade etti.
