---
title: "Sobadan zehirlenen 4 çocuk öldü"
date: "2006-01-21 14:10:00"
author: "site"
tags: "Yaşam"
canonical_url: "https://haber.mynet.com/sobadan-zehirlenen-4-cocuk-oldu-110100240013"
original_url: "https://haber.mynet.com/sobadan-zehirlenen-4-cocuk-oldu-110100240013"
---
# Sobadan zehirlenen 4 çocuk öldü
Gaziantep'te gece geç saatlerde çıkan rüzgar 4 çocuğun ölümüne, 45 kişinin de zehirlenmesine neden oldu.
Yurdun büyük bir bölümünü etkisi altına alan kar yağışı ailelerin gece sobalarını söndürmeden yatmasına sebep oldu. Sobalarını söndürmeden yatan vatandaşlar gece kalktınklarında sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini anlayarak Gaziantep'teki çeşitli hastanelere akın ettiler.Gaziantep'in çeşitli semtlerinden Gaziantep Çocuk Hastanesi ve Devlet hastanesine gelen vatandaşlar yapılan ilk müdahalelerin ardından birçoğu ayakta tedavi olarak taburcu edildi. Ama Öztürk aliesi o kadar şanslı değildi.
Bir inşaatta bekçilik yapan Şeyhmus Öztürk (45) çocuğunun grip olduğu düşüncesiyle oglu Cumali Öztürk'ü eşi Kadriye Öztürk (42) ile Gaziantep Çocuk Hastanesine götürdü. Burada çocuğunun sağlık durumunun o kadar da ağır olmadığını öğrenince sevinç içerisinde tekrar bekçilik yaptığı inşaat alanına döndü.Hastaneye giderken 4 çocugunu uyuya bırakan çift inşaat içerisindeki evlerine geldiklerinde karşılaştıkları durum karşısında çılğına döndü.4 çocuklarınında sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenerek hayatlarını kaybettiklerini anlayan aile oğulları Cumali Öztürk'e sevinemeden göz yaşlarına boğuldu. Olay yerine gelen sağlık ekipleri 4 çocuğu otopsisi yapılmak üzere Gaziantep Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Morguna kaldırdı.Karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybeden çocukların isimleri şöyle: Remziye Öztürk (15), Mehmet Öztürk (13), Gülsüm Öztürk (2) ve 6 aylık Canan Öztürk.
Öte yandan zehirlenerek hastaneye kaldırılan vatandaşların durumlarının iyiye gittiği öğrenildi.
