---
title: "Yılın gençleri Ankara'da buluştu"
date: "2005-06-02 07:45:00"
author: "site"
tags: "Güncel"
canonical_url: "https://haber.mynet.com/yilin-gencleri-ankarada-bulustu-110100144839"
original_url: "https://haber.mynet.com/yilin-gencleri-ankarada-bulustu-110100144839"
---
# Yılın gençleri Ankara'da buluştu
ANKARA (İHA) - Türkiye İnsan Kaynakları Vakfı tarafından düzenlenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın da katıldığı "Yılın Gençleri" gecesi, çok sayıda bakan eşi, milletvekili ve Ankaralıyı bir araya getirdi.
Türkiye İnsan Kaynakları Vakfı tarafından organize edilen "Yılın Gençleri" buluşması Ankara'da düzenlenen görkemli bir törenle gerçekleştirildi. Devlet Konukevi'nde düzenlenen törene Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan ile birlikte çok sayıda bakan eşi de katıldı. Törende katılımından dolayı bir plaketle ödüllendirilen Emine Erdoğan, hayatta en büyük hedeflere küçük adımlarla ulaşılabileceğinin altını çizerek, gençleri çalışmalarında gösterdikleri azimden dolayı kutladı.  
Erdoğan, "Allah'a şükürler olsun ki şimdiki nesiller doğru bilgiye ulaşmak için kendilerinden önceki nesillere göre çok daha şanslı ve avantajlı durumdadırlar" dedi. Birlikte paylaşıldığı takdirde hayatın güzelleşeceğini belirten Erdoğan, Türk toplumunun, ben merkezci yaklaşımların görülmediği bir toplum olduğunu kaydetti. Türk toplumunun, dünyanın en iyi toplumlarından birisi olduğunu hatırlatan Erdoğan, "Biz, neme lazımcılığı, bireyselliği kabullenemeyiz. Bizim kültürümüzde, en hayırlı insanlar, insanlığa en çok hizmet edenlerdir" şeklinde konuştu.
Türkiye'nin bereketli bir ülke olduğunu dile getiren Erdoğan, bugün milli geliri kişi başına 20-30 bin dolar olan ülkelerde bu ülkelerin zenginliğine paralel bir mutluluğun olmadığını belirtti.
Öte yandan çok sayıda seçkin davetlinin katıldığı gecede ünlü sanatçı Ferhat Göçer sevilen şarkılarını seslendirdi.
