Beşiktaş futbol takımı eski idari menajeri Ali Gültiken, görevden ayrılış şeklinin doğru olmadığını belirterek, kişilerin gelip geçici olduğunu, önemli olan şeyin Beşiktaş'ın başarısı olduğunu söyledi.
Beşiktaş Nevzat Demir Tesisleri'nde basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Ali Gültiken, Beşiktaş camiasına teşekkür ederek, "Yapılanların takdir edilmesi benim için onur. Büyük kulüpler kişilere bağlı değildir. Önemli olan Beşiktaş'ın başarısıdır. Görevimi en iyi şekilde yaptığımı düşünüyorum. Birileri gelir, birileri gider, ama bunun şekli farklı olmalıydı. Bu dönem böyle takdir edilmiş. Bunun böyle olmasını kamuoyu değerlendiriyor" dedi.
Beşiktaş'ın kendisinin yuvası olduğunun altını çizen Gültiken, "Başkan bu görüşmede son kararını açıkladı. Bu tür kararların sezon başında alınmasını doğru buluyorum. Sezon başında yurt dışından teknik direktörlük teklifleri almıştım. Bu dönemde benimle devam kararı almışlardı. 1-2 gün öncesine kadar transfer görüşmelerine gittik. 2 gün öncesine kadar kendisiyle oturup transfer gerçekleştirdik. Bunları başkana ilettim. O da bunu makul karşıladı. Elbette bu konudaki düşüncesinin önce benimle konuşmak olduğunu, yanlış davranabildiğini, ama sonuç itibariyle böyle bir karar aldığını bana iletti. Kulübün diğer bölümünde görev alıp almamamla ilgili bir teklifte bulundu. Bu teklifi de teşekkür ederek kabul etmedim. Ben bu göreve gelmeden önce teknik adam olarak çalışıyordum. Sadece Beşiktaş söz konusu olduğu için böyle bir görevi kabul ettim. Başka şekilde olmayacağını söyledim" diye konuştu.
"TRANSFERDE İYİ İŞLER YAPTIK"
Gültiken, görev süresi içinde başarılı çalışmalar yaptığını ifade ederek sözlerini şöyle sürdürdü: "Bugün itibariyle transferde iyi işler yaptık. En azından Beşiktaş Kulübü'ne çok ciddi mali kayıplar yaşatmadan transfer gerçekleştirdik. Ekip içinde oluşturduğumuz güvenle yeni yapılanmaya gittik. Şampiyonluklar elde edebilecek alternatifli bir kadro oluşturduk. Beşiktaş'ın çok başarılı olacağına inanıyorum. Kim olursa olsun, başarıyı yakalayacaktır. Önemli oyuncular var. Camia yine ekibe sahip çıkarak başarıya ulaşılacaktır."