Balıkhane önü yeniden düzenleniyor

ÇANAKKALE (İHA) - Çanakkale Belediyesi balık halinin önünün yeniden düzenleneceğini bildirdi.

Belediye yetkileri, yeni yapımı tamamlanan balıkhane inşaatı sırasında zarar gören bölgelere parke taşı döşenmeye başlandığını belirterek, "Bu bölgedeki çalışmalarımız 2 gün içerisinde tamamlanacak. Yapılacak çalışmaların ardından bölge çok daha güzel bir görünüme kavuşacak. Ayrıca tahta köprünün baş tarafındaki yıkık kısımlar da onarılarak yeniden düzenlenecek" dedi.

Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın