Belediye otobüsünde hırsız operasyonu

ADANA (İHA) - Adana'da, belediye otobüsünde meydana gelen cep telefonu hırsızlığı olayında, aramalara rağmen ne zanlı ne de cep telefonu bulunabildi.

Dün akşam saatlerinde Çakmak Caddesi'ndeki duraktan "142" nolu Turgut Özal Bulvarı güzergahından geçen belediye otobüsüne binen Mustafa Özdaşlar (55) adlı emekli vatandaş, cep telefonunun çalındığını fark etti. Polise haber verilmesi üzerine otobüs iki durak sonra durduruldu. Olay yerine gelen polis, otobüsün kapılarını kapattırarak çıkışlara engel oldu. İki gün önce de benzer olayın meydana geldiği Adana'da, polis bu sefer üst araması yapmaktan kaçındı ve sadece araç içinde çalışmayı tercih etti. Bütün aramalara rağmen telefon bulunamadı. Polis, çalınan cep telefonunda kullanılan hattı aradı ancak ulaşamadı.

Reklam
Reklam

Bu arada, otobüs içinde mahsur kalan vatandaşlar da olaydan büyük tedirginlik duydu.

Mağdur emekli vatandaş Mustafa Özdaşlar, "Otobüse binmeden önce karım aramıştı. Karımla görüştükten sonra otobüse bindim. Hemen sonra da çalındığını fark ettim. Çalmışlar" dedi. polis, olayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor.

Haberin Devamı İçin Tıklayın