ANKARA (İHA) - Eski Başbakan Bülent Ecevit'in eşi Rahşan Ecevit Oran Sitesi'ndeki evinde taziyeleri kabul etmeye devam ediyor.
Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer, eşi Semra Sezer ile birlikte Rahşan Ecevit'i ziyaret ederek taziyelerini iletti. Ziyaretinin ardından bir açıklama yapan Cumhurbaşkanı Sezer, Türkiye'nin Ecevit'in ölümü ile çok değerli bir devlet ve siyaset adamını kaybettiğini belirterek, bu kayıp nedeniyle büyük üzüntü içinde olduklarını ifade etti. Sezer, "Sayın Ecevit'in devlet adamı olarak ülkemize yaptığı hizmetler ve siyasetçi olarak demokrasimize yaptığı katkılar her zaman saygıyla ve gönül borcuyla anılacaktır. Onu sonsuzluğa uğurlarken kendisine Tanrı'dan rahmet ailesine sabır ve metanet, ulusumuza da başsağlığı dileklerimi yineliyorum" şeklinde konuştu.
Öte yandan, Rahşan Ecevit'i Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler ve ATO Başkanı Sinan Aygün de ziyaret etti.