Gençlerbirliği'nin denemeye getirdiği Ganalı futbolcu Osesi Banahame'nin 2 gün aç dolaştığı ortaya çıktı. Edinilen bilgiye göre Gençlerbirliği İlhan Cavcav Tesisleri'nde geçtiğimiz hafta sonu inanılmaz bir olay yaşandı. Gençlerbirliği'nin denemek için Gana'dan getirdiği golcü futbolcu Osesi Banahame'nin 2 gün boyunca aç kaldığı ortaya çıktı.
HABERİN DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ...