HABER

Kapat

Ganalı futbolcu Ankara'da 2 gün aç kaldı!

Gençlerbirliği'nin denemeye getirdiği Ganalı futbolcu Osesi Banahame'nin 2 gün aç dolaştığı ortaya çıktı. Edinilen bilgiye göre Gençlerbirliği İlhan Cavcav Tesisleri'nde geçtiğimiz hafta sonu inanılmaz bir olay yaşandı. Gençlerbirliği'nin denemek için Gana'dan getirdiği golcü futbolcu Osesi Banahame'nin 2 gün boyunca aç kaldığı ortaya çıktı.

HABERİN DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ...

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat