ANKARA (İHA) - Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, cami ve Kur'an kurslarına olduğu gibi kiliselere de suyun ücretsiz verilmesi konusunu Belediye Meclisi'ne taşıyacağını bildirdi.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, belediyenin cami ve Kur'an kurslarına ücretsiz su vermesinin kiliseler açısından haksızlığa yol açtığı gerekçesiyle Danıştay'ın uygulamanın iptal edilmesi yönünde verdiği kararla ilgili yazılı bir açıklama yaptı. Konudan gazetelerdeki haberlerden sonra bilgisi olduğunu ifade eden Gökçek, "Bu konuda bana müracaat etselerdi, haberim olsaydı kiliselere de suyu ücretsiz verirdik" değerlendirmesini yaptı. Olayın mahkemeye intikal ettiğinden bilgisi olmadığını kaydeden Gökçek, direkt kendisine müracaat edilmiş olsa olayın bu aşamaya gelmeyeceğini vurguladı. Gökçek, konuyu Belediye Meclisi'ne getireceğini ve kiliselere de aynı uygulamanın yapılmasını temin edeceğini ifade etti.