Gül, Büyükanıt'ı ziyaret etti

Ankara (AA)- Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Büyükanıt'ı ziyaret etti.

Gül, Cumhurbaşkanı seçilmesinin ardından kendisine kutlama ziyaretinde bulunan Orgeneral Büyükanıt'a iadei ziyaret için saat 10.30'da Genelkurmay Başkanlığı Karargahı'na geldi. Cumhurbaşkanı Gül'ü burada Genelkurmay Başkanı Orgeneral Büyükanıt ve Genelkurmay İkinci Başkanı Orgeneral Ergun Saygun askeri törenle
karşıladı. Daha sonra Gül, tören birliğini selamladı.

Reklam
Reklam

Karargah binasına Orgeneral Büyükanıt ile birlikte giren Cumhurbaşkanı Gül, ziyaret defterini de imzaladı. Cumhurbaşkanı Gül ile Orgeneral Büyükanıt'ın görüşmesi basına kapalı gerçekleşti.

Haberin Devamı İçin Tıklayın