"Hakem, futbolcuların moralini bozdu"

Konyaspor, Turkcell Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Sivasspor'u 3-1 mağlup etti.

Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında alınan mağlubiyet nedeniyle üzgün olduklarını belirterek, "Kazanmak istiyorduk, bu maçı kazandığımızda üst sıralara oynayacak bir hedef yakalayacaktık. Dolayısıyla bu maçı kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz" dedi.

Reklam
Reklam

Futbolun adaletinin olmadığını bildiklerini anlatan Uygun, şöyle konuştu: "Konyaspor'u tebrik etmek istiyorum. Futbol adına ortaya güzel şeyler koydular. Taraftarımız da onları alkışlayarak büyüklüklerini bir kez daha ortaya koydu. Kazanabilirdik ama hata yaptık. 1-0 öndeydik. Yediğimiz gol ve hakemin sahadaki tutumu futbolcuların moralini bozdu, futbolcularım birbiri ile tartışarak sinir harbi yaşadı. Alınan mağlubiyette bu da etkili oldu. Ancak yolumuza devam ediyoruz. Önümüzdeki Fenerbahçe maçında yine futbolun güzelliğini sahaya yansıtmak istiyoruz."

Bülent Uygun, Sivasspor'un güçlü bir takım olduğunu belirterek "Futbol adına hep güzellikler yaptık. Son zamanlarda iç sahamızda sıkıntı yaşıyoruz. Son hareketi yapamamanın sıkıntısıyla ilgili gerekli önlemleri alacağız" ifadelerini kullandı.

Reklam
Reklam

Konyaspor Teknik Direktörü Nurullah Sağlam ise, Sivasspor karşısında alınan galibiyetten dolayı mutlu olduklarını söyleyerek, "Bugün zorlu bir deplasmana geldiğimizi biliyorduk. Bu karşılaşma her iki takım açısından önemliydi. Çünkü bu hafta puanları birbirine yakın takımlar birbirleriyle oynuyordu. Galip geldiğimiz için tüm ekibimi yürekten kutluyorum. Maçı kazanmamızın reçetesi, bizim için performansımızın, inancımızın, kararlılığımızın en üst seviyesini yakalamaktan geçiyordu. Karşılaşma boyunca bu seviyenin üzerine çıktığımızı gördüm. Maçı kazandığımız için mutluyum" dedi.

Sivassporlu futbolcular, maçtan sonra herhangi bir açıklamada bulunmadı. Konyasporlu futbolcu Erman da yaptığı açıklamada, başarılarının tesadüf olmadığını belirterek, "Geçen hafta çok iyi oynayarak galip gelmiştik. Bunun da bir tesadüf olmadığını göstermek için burada da çok iyi oynamamız gerekiyordu. İyi oynadık. İlk yarıyı 1-0 yenik kapattık. Devre arasında hocamız aynı şekilde devam etmemizi istedi. İkinci yarı da iyi oynadık galip geldik. İnşallah bunun devamı Trabzon maçında gelecek" dedi.

Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın