Bağdat (AA)- Irak'ın kuzeyindeki Süleyman Pek kentinde, belediye binasının yakınında bomba yüklü kamyonla intihar saldırısı düzenlendi. Saldırıda 13 kişinin öldüğü bildirildi.
Polis, saldırıda belediye binasının bir kısmıyla, bitişiğindeki 4 binanın yıkıldığını belirtti.
Bir polis yetkilisi de enkazdan cesetler çıkarıldığını, onlarca ölü ya da yaralı olabileceğini söyledi.