Şam'da dördüncü saldırgan da öldü

Şam - Suriye'nin başkenti Şam'daki Amerikan Büyükelçiliğini dün hedef alan saldırganlardan dördüncüsü de öldü.

Bir Suriyeli yetkili, saldırganın dün gece hastanede öldüğünü söyledi.Yetkili, saldırganı sorgulama imkanı bulamadıklarını belirtti.Suriye güvenlik güçleri, Amerikan elçiliğine saldırı düzenleyen 4 kişiden 3'ünü dün öldürmüştü. Bir Suriyeli muhafızın da öldüğü olayda, 13 kişi de yaralanmıştı.

Reklam
Reklam

Suriyeli yetkililer, saldırganların kimlikleriyle ilgili henüz bilgi vermedi.

Haberin Devamı İçin Tıklayın