Tuğba Özay mahkemeye sevkedildi

İSTANBUL (İHA) - "Rulet" operasyonu kapsamında sabah saatlerinde adliyeye sevk edilen 21 şüpheliden 3'ü serbest bırakılırken, aralarında Tuğba Özay'ın da bulunduğu 18 kişi, tutuklanma talebiyle nöbetçi mahkemeye sevk edildi.

Sabah saatlerinde Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne sevk edilen şüpheliler sağlık kontrolünün ardından cumhuriyet savcılığı tarafından sorgulandı. Sorgularının ardından 18 şüpheli, "suç işlemek için kurulan örgüte üye olmak", "nitelikli yağma", "çek senet tahsilatı" "ruhsatsız silah bulundurmak" ve "örgüte yardım ve yataklık" gibi çeşitli suçlardan nöbetçi mahkemeye sevk edildi. Ünlü manken Tuğba Özay "örgüte yardım ve yataklık" suçundan mahkemeye sevk edilirken, F.Ö, E.K, O.S savcılık sorgularının ardından serbest bırakıldı. Şüpheliler önümüzdeki dakikalarda nöbetçi mahkemece sorgulanacaklar.

Reklam
Reklam

Öte yandan, sabah saatlerinde sağlık kontrolüne çıkarılan Tuğba Özay'a adli tabiplikteki doktor tarafından panik atak ilaçlarının verildiği öğrenildi. Kapalı mekanlarda nefes darlığı çektiği öğrenilen Özay'ın gün boyu nezaret yerine adliye koridorunda bekletildiği öğrenildi.

Zaman zaman fenalaştığı belirtilen Özay'ın adliyenin ön kapısına çıkarılarak hava alması sağlandı.

Haberin Devamı İçin Tıklayın