Tüzmen, ABD gezisini iptal etti

Devlet Bakanı Kürşad Tüzmen'in, ABD gezisini iptal ettiği öğrenildi.

Edinilen bilgiye göre, Bakan Tüzmen, yarın Türk Amerikan İş Konseyi'nin New York'ta düzenleyeceği, "2008 Sonrası Türkiye" başlıklı toplantıya katılmak üzere ABD'ye gidecekti. Bakan Tüzmen'in, ABD'de Kongre'nin Dış İlişkiler Komitesinde Ermenilerle ilgili yasa tasarısının geçmesi nedeniyle ABD'ye gidişini iptal ettiği öğrenildi.

Reklam
Reklam

ERMENİSTAN BAŞBAKANI ABD'YE GİDİYOR

AA

Haberin Devamı İçin Tıklayın