Haber Mynet

LONDRA(ANKA)- Bebeklerini 13 ay veya daha uzun bir süre emziren kadınların, romatizmal artrite yakalanma risklerini yarı yarıya düşürdükleri kaydediliyor.
İngiliz yayın kuruluşu BBC'nin İsveç'teki Malmo Üniversitesi Hastanesinde yapılan bir araştırmaya dayanarak verdiği habere göre, 1 ila 12 ay arasında emzirme ise, romatizmal artrite riskini yüzde 25 oranında azaltıyor. Araştırma sonucuna göre, çocuk sahibi olup emzirmemenin ise artrite yakalanma riskine karşı kadınları korumadığı bildirildi.(ANKA)
Trabzon Bamba'yı bitiriyor!
Trabzonspor, uzun süredir gündemde olan Fildişili stoperin transferinde sona yaklaştı.
Şike kararı bu hafta verilecek!
Futbolda yılın davasına dönen şike davasında açılan dosya bu hafta kapanacak!
Almagro Nice'de unvanını korudu!
ATP 250 Nice'de final karşılaşmasında Nicolas Almagro, NTV Spor'dan canlı yayınlanan karşılaşmada Brian Baker'ı 6-3 ve 6-2 ile geçti. Almagro, toprak kortta 17. finalinde 12. şampiyonluğuna ulaştı.