Haber Mynet

LONDRA (İHA) - Yunanistanlı araştırmacıların yaptığı bir araştırma, günde içilen birkaç fincan yeşil çayın kalp krizi riskini azalttığını ortaya çıkardı.
Yeşil çayın kan dolaşımını düzenlediğini ifade eden Atina Tıp Fakültesi Kardiyoloğu Araştırmacı Charalambos Vlachopoulos, başlangıç olarak hergün 2 fincan yeşil çayın içilmesi gerektiğini ifade etti.
Kalp krizinin, biriken yağların damarları zorlayıp tıkaması ve damarları tahrip eden yüksek tansiyon dolayısıyla meydana geldiği ve günümüz dünyasında en çok ölüme neden olan hastalık olduğunu ifade eden Vlachopoulos, "Yeşil çay, dolaşım faaliyetlerini düzenleme bakımından daha yararlı olmasına rağmen Batı dünyası tarafından siyah çaya nazaran daha az tüketiliyor" diyerek yeşil çayda bulunan yüksek kaliteli "flavonoid" adındaki yararlı bileşen maddesinin, kakao, domates ve üzümde de bulunduğuna dikkat çekti.
Play-off tarih oldu!
Yayıncı kuruluş geçtiğimiz sezon uygulanan Play-Off sisteminin 2012-13'te de devam etmesini istedi. Ancak federasyon bu talebi reddetti. TFF, "Süper Lig 26 Ağustos'ta başlayacak ve 34 hafta sürecek" dedi.
Beşiktaş'ta Çalımbay dönemi...
DHA muhabiri Övünç Özdem'in haberine göre; Beşiktaş, teknik direktör Rıza Çalımbay ile anlaşmaya vardı. Ancak bu haberden sonra Haber1903.com sitesine açıklama yapan Çalımbay, bu iddiayı kabul etmedi.
Hamit'ten Galatasaray açıklaması!
Milli oyuncumuz Hamit Altıntop, İspanya basınına verdiği demeçte Galatasaray'ı heyecanlandıran açıklamalar yaptı..