HABER

Kapat

3. Lig'de olaylı maç

BATMAN (İHA) - Türkiye 3. Futbol Ligi 1. Grup'ta Batman Belediyespor ile Kilisspor arasında oynanan ve 3-2 Batman Belediyespor'un üstünlüğüyle sona eren karşılaşma sonrası olaylar çıktı.

Hakemin bitiş düdüğüyle mağlubiyeti hazmedemeyen Kilissporlu futbolcular, hakeme saldırmak istedi. Polis, Kilissporlu futbolcuları güçlükle engelledi. Bu arada Kilissporlu teknik adamın tribüne su şişesi atması taraftarları galeyana getirdi. Batmanlı taraftarlar, Kilisspor futbolculara ve teknik heyete büyük tepki gösterdi. Batman Belediyesporlu taraftarlar, polis tarafından tribünden çıkarıldı.

Batman Belediye Başkanı Hüseyin Kalkan, maç sonrası sahaya inerek ortamı yatıştırmaya çalıştı. Maç sonrası stat önünde toplanan bir grup Batman Belediyesporlu taraftarlar, daha sonra sessizce dağıldı.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat