Adana'da kapkaççılar 2 genç kızı gasp etti

ADANA (İHA) - Adana'da kapkaççılar, 2 genç kızın cep telefonunu ve altın zincirini çaldı.

Edinilen bilgiye göre, Esma K. (23), Seyhan Caddesi üzerinde yürürken, bir kişi yanına alarak boynundaki altın zincirini çalarak kaçtı. Esma K.'nin fotoğrafından teşhis ettiği F.Z.'nin yakalanması için çalışma başlatıldı.

Reklam
Reklam

Gülpınar Mahallesi'nde meydana gelen ikinci olayda ise sokakta yürüyen Çilem A.'nın (23) elindeki cep telefonunu alarak kaçtı. 18-20 yaşlarında olduğu bildirilen kapkaççının kimliği tespit edilemedi.

Haberin Devamı İçin Tıklayın