Genç, yardım eli bekliyor

MANİSA (İHA) - Manisa'da 8 yıldır sokakta yaşadığını belirten genç, kendisine yardım eli uzatılmasını bekliyor. 28 yaşındaki İsmail Özkan, 10 yıl önce anne ve babasını kaybettiğini, 8 yıldır Manisa'da sokakta yaşadığını belirtti. Geçimini çöplerden plastik ve metal toplayıp satarak sağlamaya çalıştığını belirten çaresiz Özkan, "Günlerdir ağzıma bir lokma ekmek girmedi. Üşüdüğüm için bir ara hastalandım ve çalışamadım. Hala çalışacak gücüm yok. Çarşı esnafı bazen karnımı doyurarak iyilik yapıyor. Hepsinden Allah razı olsun ama benim işe ihtiyacım var. Yıllardır iş arıyorum ama bir türlü bulamıyorum. Başvurduğum bütün iş yerlerinde kapılar yüzüme kapandı" dedi.

Reklam
Reklam

Bir tavukla birlikte yaşayan ve yardım için yetkili makamlardan ilgi beklediğini belirten genç, "Tek istediğim iş sahibi olmak, sıcak bir yatak ve sıcak bir çorba içmek. Ne olur bana yardım edin" dedi.

Haberin Devamı İçin Tıklayın