Hindistan'da, 2 ayrılıkçı öldürüldü

YENİ DELHİ (İHA) - Hindistan'da, Keşmir'in bağımsızlığı için mücadele eden ayrılıkçı gruba üye 2 kişi öldürüldü.

Hindistan basınının, polis kaynaklarına dayandırdığı haberinde, Keşmir'in bağımsızlığı için savaşan Lashker-e-Taiba grubu üyesi 2 kişi, polis tarafından ölü ele geçirildi.
1989'dan beri Hindistan işgaline karşı savaşan Lashker-e-Taiba örgütü, Keşmir'deki ayrılıkçı grupların en etkinlerinden biri olarak kabul ediliyor.

Reklam
Reklam

Söz konusu örgüt, 2001'deki 15 kişinin ölümüyle sonuçlanan Hindistan Parlamentosu baskınının sorumlusu olarak ilan edilmişti.

Haberin Devamı İçin Tıklayın