İnegöl'de Belediye Otobüsleri özelleşti

BURSA (İHA) - Bursa'nın İnegöl İlçesi'nde, daha önce belediye tarafından işletilen halk otobüsleri özelleştirildi. Belediye encümenince yapılan ihalede, Belediye Otobüs ve Kanalizasyon İşletmesi Müdürlüğü (BOSKİ) tarafından şehir içi yolcu taşımacılığında kullanılan 5 otobüs, hattıyla birlikte özelleştirildi. Söz konusu hatlarda taşımacılık işi, 3 yıllığına 161 milyar liraya Dolmuş Minibüsçüleri Derneği'ne verildi.

Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın