İnternette "Limitli" abonelik

Türkiye'deki internet kullanıcılar daha çok "limitli" aboneliği tercih ediyor.

Türk Telekomünikasyon A.Ş'nin yaptığı araştırmada, hızlı internet ADSL'nin Ekim ayı satışlarının yüzde 92'sinde limitli abonelik tercihi yapıldı. Şirketin 1 milyon 200 bin ADSL abonesinin 800 bini limitli abonelik kullananlardan oluşuyor.

Reklam
Reklam

Türkiye'de 3 gigabayt (GB) limitli abonelik tercihi yapanların aylık kullanım miktarları ortalama 1 GB'ye bile ulaşmadığı, 6 GB limitini ise kullanıcıların sadece binde 7'sinin aştığı saptandı.

Türk Telekom yetkililerinden alınan bilgiye göre, internette hızlı erişim imkanı sağlayan ve kullanıcıların zaman kaybını önleyen ADSL ilgi görmeye devam ediyor.

1 Kasım'dan itibaren ADSL'de 256 Kpbs uygulamasını kaldırarak en düşük hızı 512 Kpbs'ye çıkaran Türk Telekom, bu düzenlemeyle 256 Kbps hızında ve 3 GB limitli 29 YTL tarifesinde olan tüm müşterilerin hızını iki katına çıkardı.

Araştırmaya göre, Türkiye'de ADSL ile internete bağlananlar yoğunlukla "limitli" abonelikleri tercih ediyor. 3 GB limitli aboneliği tercih edenlerin oranı tüm abonelerin yüzde 61'ini oluşturuyor. 6 GB limitliyi tercih eden abonelerin oranı ise yüzde 2 düzeyinde kaldı.

Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın