İzgi, konuttan ayrıldı

ANKARA (İHA) - TBMM Başkanı Ömer İzgi, Başbakan Bülent Ecevit'le yaklaşık 30 dakika süren bir görüşme yaptı. MHP'nin başvurusu üzerine Meclis'i 1 Eylül'de olağanüstü toplantıya çağıran Meclis Başkanı Ömer İzgi, Başbakan Ecevit'le Başbakanlık Konutu'nda yaptığı görüşmeyi tamamladı. İzgi görüşmede Başbakan'a, olağanüstü toplantı çağrısıyla ilgili bilgi verdi.

Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın