Japonya'da bir tren kazası daha

TOKYO (İHA) - Japonya'nın Ibaraki bölgesinde, bir kamyona çarpan yolcu treninin raylardan çıktığı bildirildi. İlk belirlemelere göre, raydan çıkan trenden yaralanan olmadı.

Doğu Japonya demiryolları sözcüsü, "Super Hitachi-23" ekspres treninin, Tokyo'nun kuzeydoğusundaki Ibaraki bölgesinde bir kamyona çarptıktan sonra ilk vagonunun raydan çıktığını açıkladı. Sözcü, kazada yaralananların olmadığını belirtti.

Reklam
Reklam

Dün, Osaka yakınlarındaki Amagasaki'de bir trenin raydan çıkarak bir binaya çarpması sonucu 73 kişi hayatını kaybetmiş, 442 kişi de yaralanmıştı.

Haberin Devamı İçin Tıklayın