Malay seçimden sonra merkeze çekiliyor

ANKARA (ANKA)- Aydın Valisi Mustafa Malay'ın Merkeze Valiliği'ne alınmasına ilişkin kararname hazırlanarak Başbakanlığa gönderildi.

ANKA'nın edindiği bilgiye göre, 29 Mart 2009 Mahalli İdareler Seçimi'nden hemen sonra çıkması beklenen tek kişilik Vali Kararnamesi Bakanlar Kurulu'nda imzaya açıldı.

Reklam
Reklam

Aydın Valisi Malay, CHP lideri Deniz Baykal'ın "AKP ile gelenler APS ile giderler" sözüne "Millet sayın Baykal'ı APS ile gönderecek" diye karşılık vermişti. Vali Malay'ın bugün bir basın toplantısı yaparak olaya ilişkin değerlendirmelerde bulunacak.

Haberin Devamı İçin Tıklayın