Seyhan Nehri'nde bomba bulundu

ADANA (AA)- Adana'da Seyhan Nehri içerisinde, pimi çekilmemiş halde 2 adet el bombası bulunduğu bildirildi.

AA muhabirinin Emniyet Müdürlüğü yetkililerinden aldığı bilgiye göre, merkez Yüreğir ilçesi Seyhan Mahallesi civarında, Seyhan Nehri içinde el bombası gören vatandaşlar durumu polise bildirdi. Güvenlik güçleri, nehirde yaptıkları incelemede, pimi çekilmemiş halde MKE yapımı 2 adet el bombası buldu.

Reklam
Reklam

El bombaları incelenmek üzere Emniyet Müdürlüğüne götürülürken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Haberin Devamı İçin Tıklayın