Gençlerbirliği, Turkcell Süper Ligi'nin 22. haftasında kendi sahasında Kayserispor ile 2-2 berabere kaldı.
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mesut Bakkal, karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada, iki takım için de çok önemli olan bir maç oynadıklarını belirterek, "Süper Lig'de hedefleri olan iki takımın karşılaşması oldu. Biz 2 haftalık çıkışımızı sürdürmek istiyorduk. Maçta yaşananlara bakınca 2-2 eşitlik bizim için iyi bir sonuç olarak gözüküyor. Maçın son 25 dakikasını 10 kişi oynadık ve 1 golü kendi kalemize attık. Özellikle 10 kişi kaldıktan sonra skoru koruma düşüncesi ve aynı zamanda elverişsiz zemin şartları futbolumuzu engelledi. Takımlar birbirlerini gereksiz yere durdurdu. Maç daha güzel olabilirdi" diye konuştu.
Böylesine kritik bir maçta daha iyi bir hakem performansı beklediklerini belirten Bakkal, Fenerbahçe ile Perşembe günü oynayacakları Fortis Türkiye Kupası maçıyla ilgili olarak ise, "Fenerbahçe maçı bizim final maçımız. Karşılaşmayı 1-0 kazansak bile turu geçiyoruz. Fenerbahçe maçına en iyi şekilde hazırlanacağız" dedi.
Kayserispor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam ise, Süper Lig'in iki iddialı takımının üst düzey bir maç oynağını vurgulayarak, "Beşiktaş ve Galatasaray'ın puan kaybettiği bir haftada Gençlerbirliği'ni yenerek, daha üst sıralara yükselmek istiyorduk. Sahada kötü zemine rağmen üst düzey bir futbol oynandı. 2 kere geriye düştüğümüz bir maçta 2-2 beraberliği yakalamak ve rakibimiz 10 kişi kaldıktan sonra yakaladığımız pozisyonları değerlendiremeyerek aldığımız 1 puan bizi tatmin etmedi. Böyle bir ortamda 3 puan almalıydık. Önümüzdeki haftlarda bugün kaybettiğimiz 2 puanı telafi edebileceğimiz maçlar var" diye konuştu. Sağlam, bu şekilde mücadele etmeye devam etmeleri durumunda sezon sonunda Avrupa Kupaları'na katılacaklarına inandığını belirterek, gelecek sezon UEFA Kupası ya da Şampiyonlar Ligi'nden birisinde mücadale etmek istediklerini kaydetti.
Kırmızı-siyahlı futbolcular Mehmet Çakır ve Erhan Güven de, 2 kez öne geçtikleri bir maçı beraberlikle bitirdikleri için üzgün olduklarını söyledi.
Kayserispor'un başarılı futbolcuları Gökhan Ünal ve Uğur Uçar ise, Gençlerbirliği karşısında çok iyi bir mücadele sergilediklerini ve özellikle rakibin 10 kişi kaldıktan sonra girdikleri pozisyonları değerlendiremeyerek 1 puana razı kaldıklarını kaydetti.