Yer: Adana! Çayın debisi yükseldi, vatandaş mahsur kaldı

Adana'nın Pozantı ilçesinde debisi yükselen çayda mahsur kalan kişi, ekipler tarafından kurtarıldı.

İlçedeki Belemedik Mahallesi'nde serinlemek için Çakıt Çayı'na giren ismi öğrenilemeyen bir kişi, suyun debisinin yükselmesi nedeniyle mahsur kaldı. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.

SAĞLIK DURUMU İYİ

Ekipler, vatandaşı can simidiyle kurtararak kıyıya çıkardı. Vatandaşın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Kaynak: DHA   |   Bu içerik Recep Demircan tarafından yayına alınmıştır

Reklam
Reklam
Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: