VAN (İHA) - Van Belediye Başkanı Şahabettin Özarslaner, kamu kurum ve kuruluşları ile ticari işletmeler ve meskenlerden toplam 2 trilyon 850 milyar lira içme suyu alacakları olduğunu belirterek, "Bu alacaklarımızı tahsil etmek için son uyarı yazılarımız yazıldı. Ödenmemesi halinde gereken yasal işlemler yapılacaktır" dedi.
Belediye Başkanı Özarslaner, içme suyu alacaklarının çok yüksek miktarlara ulaştığını ve bu paranın tahsil edilmesi halinde belediyenin bir çok sıkıntısının giderilebileceğini söyledi. İl merkezine içme suyu verilmesi için yapılan çalışmaların karşılığının geri dönmediğini de belirten Başkan Özarslaner, hizmetlerin daha sağlıklı verilmesi için alacakların tahsil edilmesi gerektiğini belirterek, "Su tahsilat servisi personelimiz gereken son uyarı yazılarını tamamladılar. Son ödeme gününde ödenmeyen su alacakları için abone hakkında gerekli yasal işleme başlanacaktır. Tahsil edilecek olan toplam 2 trilyon 850 milyar lira içme suyu alacağı belediyenin büyük oranda rahatlaması demektir. Kamu kurum ve kuruluşların içme suyu borçları 1.5 trilyon lirayı aştı. Su alacağını son ödeme gününde ödemeyen abonelere müsamaha gösterilmeyerek yasal işlem yapılacaktır" dedi.