Turkcell Süper Ligi'nde yarın deplasmanda Vestel Manisaspor ile karşılaşacak olan Samsunspor, kaleci Kerem'in Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'ndan (PFDK) ceza almamasıyla moral buldu.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi futbol sahasında yapılan antrenmanda gazetecilerin sorularını cevaplayan Kerem, "Bu kararı bekliyordum. Zaten haksız bir karardı, hakem de bunu açıklamıştı. Ceza kararını da federasyon kaldırdı. Ceza almadık. Mutluyum. Yarınki maça bakıyoruz. İnşallah benim ve takımım için hayırlı olur" dedi.
Samsunspor Teknik Direktörü Erdoğan Arıca ise konuyla ilgili olarak, "Kerem'in o pozisyonda hiçbir hatası yoktu, ama bu şekilde kararlar verilebiliyor. Federasyonumuz ve ilgililer, bir ilk yapıp kırmızı kartla Kerem'i cezalandırmıyorlar. Bu karar Türk futbolu açısından bir artı. Kerem de son zamanlarda büyük performans yakalamıştı. Çok iyi oldu. Bu kararı alanları kutluyorum" diye konuştu.
Yarın oynayacakları Vestel Manisaspor maçı öncesi değerlendirmede bulunan Arıca, "Biz iyi bir ekibiz. Hazırlıklarımızı hafta başından itibaren Samsun'daki olumsuz hava koşullarından dolayı Manisa'da sürdürmek zorunda kaldık. Bugün de son çalışmamızı yapıp maç saatini beklemeye başlayacağız. Centilmence bir mücadele, güzel futbol, güzel goller ve kazanan biz olmak istiyoruz. Hem bunu yapacak güçteyiz hem de ihtiyacımız var" şeklinde konuştu. Son sıradaki takımla 4. sıradaki takımların puanlarının birbirine yakın olmasından dolayı Samsunspor'un düşme tehlikesi olup olmadığı sorusuna ise Erdoğan Arıca, "Biz düşme kelimesini hiç kullanmıyoruz. Ama lig sonuna kadar çekişmeli bir sezon olacak. Çünkü ligden kopan takım yok. Herkes birbiriyle yarışacak. Dolayısıyla daha etkili, daha yüksek performanslı, daha tempolu bir lig olacak" yanıtını verdi.