MHK Başkanı, "Çakır bu sezon G.Saray maçı yönetecektir. Hem de birkaç maçında görev alacaktır. Biz, Merkez Hakem Komitesi olarak hakemlerimizi ezdirmeyeceğiz" diye konuştu.
Merkez Hakem Komitesi Başkanı Mustafa Çulcu, bu sezon Cüneyt Çakır'ın Galatasaray maçlarını yöneteceğini söyledi. Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Adnan Polat, şampiyonluk kutlamalarına katıldığı bir gecede, Fenerbahçe derbisini yöneten Cüneyt Çakır'ın önlerini kestiğini ifade ettikten sonra, "Cüneyt Çakır bir daha G.Saray maçlarını yönetemez" demiş ve bu ilginç sözleri kamuoyunda dikkat çekmişti.
Arkalarındayız
Aradan uzun bir zaman geçtikten sonra Çulcu, Adnan Polat'a Almanya'da İtalya-Fransa maçı öncesi yaptığı açıklamayla cevap verdi. Çulcu, "Hakemlerin dik durması adına, MHK'nin hakemlerinin her zaman arkasında olduğunu göstermek adına başarılı hakemlerimizden biri olan Cüneyt Çakır bu sezon Galatasaray maçı yönetecektir. Hem de birkaç maçında görev alacaktır. Biz MHK olarak hiçbir hakemimizi ezdirmeyeceğiz" dedi.
İpi çekerlerdi
Dünya Kupası'nda hakemlerin yaptığı hataların Türkiye'deki herhangi bir hakemin yapması durumunda onun ipinin çekileceğini belirten Çulcu, "Dünya Kupası'nda hakemler büyük hatalar yaptı. Bu hatalardan bir tanesini bile hakemlerimiz yapsaydı, onun hemen lisansını yırtma kampanyası başlardı. Ve bir daha hiçbir maç yönetemezdi" dedi.
Kaynak : Hürriyet