Beşiktaş Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, "Beşiktaş için gecemi gündüzüme katıyorum. Beni bugünlere getiren Beşiktaş'a faydalı olmak için elimden geleni yapıyorum" dedi.
BJK TV'de canlı yayımlanan "Soru Cevap" programına katılarak, açıklamalarda bulunan Çalımbay, "Beşiktaş'a zarar vereceğimi anladığım anda kimse merak etmesin, zaten giderim. Önemli olan Beşiktaş'ın menfaatleri" diye konuştu.
Geçirdikleri sıkıntılı dönemde kendilerine verdikleri destek nedeniyle kulüp yönetim kuruluna teşekkür eden Çalımbay, "Dimdik ayaktayım ve Beşiktaş'ın başarısı için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Artık çıkışa geçeceğiz. Taraftarımız bize sonuna kadar güvensin" dedi.
Öncelikli hedefinin Avrupa kupalarında Beşiktaş ile başarılı sonuçlar almak olduğunu vurgulayan Çalımbay, "Bunu da başarabilecek bir kadromuz var. Futbolcularımız performanslarının yüzde 70'ini ortaya koysunlar yeter" diye konuştu.
UEFA Kupası'nda 2. tur grubunda fikstürün istedikleri gibi oluştuğunu kaydeden Çalımbay, favori olarak Bolton Wanderers ve Sevilla'nın gösterildiğini, ancak kendilerinin de iddialı olduğunu anlattı.
Genç teknik adam, Pancu ile devre arasında yolların ayrılacağı yönündeki spekülasyonlara ise "Pancu ile ilgili öyle bir düşünce yok" diye yanıt verdi.
Çalımbay ayrıca, ismi bir ara yeniden menajerlik için geçen Sinan Engin ile ilgili olarak da "Bazı şartlardan dolayı olmadı. Ortak bir karar verildi ve bu iş gerçekleşmedi" diye konuştu.
Rıza Çalımbay, 27 kişilik geniş kadroda herkese şans verdiğini vurgulayarak, aslında esas düşüncesinin bu kadro içinden UEFA Kupası ve Turkcell Süper Ligi için ayrı ayrı takımları sahaya sürmek olduğunu, ancak ligdeki konumları nedeniyle bunu şimdilik gerçekleştiremediğini söyledi.