HABER

Kapat

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde"

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu. Erdoğan, "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz. Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum" dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde"

Cumhuraşkanı Erdoğan'ın yaptığı açıklamalardan öne çıkan satır başları şu şekilde:

"KERBELA'NIN ACISI HALA YÜREĞİMİZDE"

"Ehlibeyt sevdalısı aziz kardeşlerim sizleri hürmet ve muhabbetle selamlıyorum. Sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum. Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Kerbela nın acısı hala yüreğimizde" 1

"ALEVİ VATANDAŞLARIMIZIN YANINDA OLMAYI KARARLILIKLA SÜRDÜRECEĞİZ"

Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum"

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 0 yorum

En Çok Aranan Haberler

Kapat