Kocaeli -AA-Dışişleri Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Abdullah Gül, "4.5 sene konuşmadık, dedikodu yapmadık, ona buna laf yetiştirmedik. Sadece hizmet için koştuk" dedi.
Gül, Gebze Devlet Hastanesi yeni hizmet binasının açılış töreninde yaptığı konuşmada, daha önceki yıllarda bir iş yapılmaya başlandığında yapımının 5-10, hatta 30 yıl sürdüğünü kaydederek, "Bir ülkede istikrar ve güven olduğunda ve ne yapacağını bilen iktidar olduğunda kalan yarım işler bitirilir" diye konuştu.
Türkiye'nin her yerinde yarım kalmış işleri bitirdiklerini, bir yandan da yeni projeler başlattıklarını ifade eden Gül'ün konuşması sırasında "O gün gelecek Abdullah Gül gülecek" pankartı açılması üzerine "Ben hizmetten bahsediyorum, siz Çankaya'dan bahsediyorsunuz. Size de hak veriyorum. Çünkü bir haksızlık, yakışmayan işler yapıldığında milletimiz onu görüyor ve unutmuyor" dedi.
"Yuh" sloganları atılması üzerine Gül, uyarıda bulunarak, "Yuh demeyin. Bize yakışmaz. Cevabınızı gün gelir o gün verirsiniz. Bize yuh çekmek, ona buna laf atmak yakışmaz" şeklinde konuştu.
-"En büyük hizmeti sağlık ve eğitimde yaptık"-
En büyük hizmeti sağlık ve eğitim sektöründe yaptıklarını, hastaneleri birleştirdiklerini, ilaç kuyruklarını azalttıklarını söyleyen Gül, tıp fakültesi hastanelerinden de halkın sevksiz yararlanabildiğini belirtti.
Gül, "Sağlıkta, eğitimde devrim bu. 4 bine yakın yeni okul, 108 bin yeni derslik açtık. Bütün okullara 406 bin bilgisayar aldık. 180 bin yeni öğretmen tayin ettik. Hükümet halka hizmet için vardır. 4.5 sene konuşmadık, dedikodu yapmadık, ona buna laf yetiştirmedik. Sadece hizmet için koştuk. Halkın karşısına da elimiz boş çıkmıyoruz. Sepetimiz heybemiz dolu geliyoruz" dedi.
Gül, Türkiye'nin demokratik ve açık bir ülke olduğunu, cumhurbaşkanlığı seçimi sürecinde de halkın televizyon ve gazetelerden her şeyi öğrendiğini ifade etti.