Son Dakika:
Haber Video
Galeri
Erkek
Kadın
Teknoloji
Yurt Haber
Sinema
Şehir Fırsatları
Arşiv 
Mynet Haber > Sağlık Haberleri > Ekstra sızma zeytinyağı meme kanserini önlüyor
Mynet haber bugün 11,779,000 kişi, bu haber 306 kişi tarafından okundu.
   

Ekstra sızma zeytinyağı meme kanserini önlüyor

Güncelleme:18 Aralık 2008 14:43

Madrid (AA)- Bir grup İspanyol araştırmacı, ekstra sızma doğal zeytinyağının, meme kanseri tümörlerinin büyümesini önleyebileceğini bildirdi.


Katalan Onkoloji Enstitüsü ve Granada Üniversitesinden araştırmacılar, ekstra sızma zeytinyağının, başlangıç aşamasındaki meme kanseri tümörlerinin büyümesini önlediğini ortaya çıkardı. Bilim adamları, ekstra sızma zeytinyağını "tümör karşıtı doğal kokteyl" olarak niteledi ve "en azından laboratuvar testlerinde bu zeytinyağının
tümörlerin büyümesi üzerinde etkili olduğunu gördüklerini" belirtti.

Haberleri duvarında görmek için
  • Üzücü
  • Komik
  • Eğlenceli
  • Şaşırtıcı
  • Sevindirici
  • Düşündürücü
  • Sıkıcı
  • Korkunç
  • Başarılı
  • İnanılmaz
Tüm Haberler
Kişisel Sağlık Ürünleri
Diğer Sağlık Haberleri

Haber Videoları

Orhan Boran vefat etti
6 saat önce önce eklendi.
2.725 kez izlendi.
Gereksiz sezaryen yapan hastanelere yaptırım
6 saat önce önce eklendi.
2.495 kez izlendi.
Şehit polise hüzünlü tören
7 saat önce önce eklendi.
16.210 kez izlendi.
Oğlum bak git İngiltere'de de oldu!
10 saat önce önce eklendi.
240.560 kez izlendi.
İletişim Kurumsal Adklik Yardım Üyelik Site Haritası

Copyright © MYNET A.Ş. Telif Hakları MYNET A.Ş.'ye Aittir