HABER

Kapat

Adana'da 2 kişi boğuldu

ADANA (İHA) - Adana'da serinlemek için sulama kanalına giren biri üniversite öğrencisi 2 kişi boğularak hayatını kaybetti.
Alınan bilgiye göre, gece saat 02.00 sularında Ziyapaşa Mahallesi 57. Sokak'taki DSİ'ye ait sulama kanalında meydana gelen olayda, Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi son sınıf öğrencisi Selçuk Küçükçakır (22) arkadaşlarıyla birlikte serinlemek için suya girdi. Yüzme bilmeyen Küçükçakır akıntıya kapılarak kayboldu. Küçükçakır'ın cesedi bugün Adana Otogarı arkasından geçen sulama kanalında bulundu.

Öte yandan, bugün saat 14.30'de Gürselpaşa Mahallesi'ndeki DSİ'ye ait sulama kanalına serinlemek için giren Bayram Gürbüz (18) adlı genç de yüzme bilmediği için boğularak öldü.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat